Piazzolla–autentiškas pasakojimas

Gegužės 7
1 val.–1 val. 15 min.
10.00 €

Renginio laikas: 21.30 val. 
Renginio vieta: Klaipėdos koncertų salė 
ArgEnTango: 
Analia Selis
 (vokalas, Argentina), Mariano Castro  (fortepijonas, Argentina), Omar Massa (bandoneonas, Argentina), Răzvan Suma (violončelė, Rumunija), Rafael Butaru (smuikas, Rumunija)
Programa: Ástor Piazzolla (Mariano Castro aranžuotės)

 


Ástor Piazzolla (1921‒1992)
„Regreso al amor“ („Sugrįžimas pas meilę“)
„Vuelvo al sur“ („Grįžtu į pietus“), Fernando „Pino“ Solano tekstas
„Jacinto Chiclana“, Jorge Luiso Borgeso tekstas
„Le Grand Tango“ („Didysis tango“)
„Los paraguas de Buenos Aires“ („Buenos Airių skėčiai“), Horacio Ferrero tekstas
„Escualo“
„Milonga del ángel“ („Angelo milonga“)
„Balada para un loco“ („Baladė pamišėliui“), Horacio Ferrero tekstas
Francisco De Caro (1898‒1976)
„Loca Bohemia“Á. Piazzollos aranž. bandonijai
Ástor Piazzolla (1921‒1992)
„Fuga y misterio / Fugata“ („Fuga ir paslaptis / Fugata“)
„Chiquilín de bachin“ („Mažasis elgeta“), Horacio Ferrero tekstas
„Michelangelo 70“
„Milonga de la anunciación“ („Apreiškimo milonga“), Horacio Ferrero tekstas
*Visų kūrinių aranžuotes ir transkripcijas sukūrė Mariano Castro.
„ArgEnTango“ – tai Europoje susibūręs tarptautinis ansamblis, savo pasirodymuose siekiantis kuo autentiškiau perteikti Ástoro Piazzollos muziką, dažnai vadinamą tiesiog Buenos Airių „garso takeliu“.
 
Šis projektas pradėjo savo veiklą, kai prie žinomų Argentinos muzikų ir tango atlikėjų trio – vokalistės Analijos Selis, pianisto ir aranžuotojo Mariano Castro ir bandonininko Omaro Massos – prisijungė du nuostabūs rumunų stygininkai – violončelininkas Răzvanas Suma ir smuikininkas Rafaelis Butaru.
 
„ArgEnTango“ siekia publikai atskleisti mažiau pažįstamą Piazzollos kūrybos pusę. Daugumai šios programos vokalinių kūrinių tekstus parašė žymūs Argentinos rašytojai Jorge Luisas Borgesas and Horacio Ferreras.
 
Piazzollos indėlio į tango stiliaus raidą neįmanoma pervertinti: jis pakėlė šį populiariosios muzikos žanrą į akademinės muzikos lygmenį, tango ėmė skambėti svarbiausiose pasaulio koncertų salėse, ko iki tol nebuvo galima nė įsivaizduoti.
Mariano Castro specialiai šiam ansambliui sukurtose Piazzollos kūrinių aranžuotėse ir transkripcijose pagrindine ašimi lieka jo išpopuliarintas instrumentas – bandonija. Omaras Massa yra vienas labiausiai vertinamų savo kartos bandonininkų.